کد خبر : 21692
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
-

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی «کهنه‌دژ» سمنان آغاز شد

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی «کهنه‌دژ» سمنان آغاز شد
ندای مردم دو استان - عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ از محله‌های تاریخی و فرسوده سمنان با حضور مسوولان استان و شهرستان سمنان آغاز شد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.