کد خبر : 865
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۳۱
-

کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین تشکیل شد

برنامه های کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین سال 1398در دومین جلسه این کمیته تشریح شد . دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین سال 98 استان درگفتگو باخبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا گفت : شیوه نامه مدیریت حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین حسینی با حضور اعضای کمیته

برنامه های کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین سال 1398در دومین جلسه این کمیته تشریح شد .


دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین سال 98 استان درگفتگو باخبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا گفت : شیوه نامه مدیریت حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین حسینی با حضور اعضای کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین در دومین جلسه این کمیته مورد بررسی قرار گرفت.


غلامرضا طحان افزود:هر ساله حرکت خیل عظیم مشتاقان و زائرین امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی از اقصی نقاط کشور به سوی مرزهای مشترک با کشور عراق صورت می گیرد،ضروری دانست جایگاه معنوی این حرکت عظیم جهانی و لزوم تکریم زائرین سید الشهدا ، پیش بینی ، برنامه ریزی و اقدام موثر در تمامی زمینه ها برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان صورت پذیرد.


وی ضمن تشکر از همکاری تمامی دست اندرکاران کمیته حمل و نقل و سوخت در سنوات گذشته افزود : دوره طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی در سالجاری از هفدهم مهرماه آغاز و به مدت 17 روز ادامه خواهد داشت .

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان اظهار داشت : با توجه به روند سفرهای انجام شده طی سالهای گذشته ، بدلیل تقاضای بالای زائرین در دوره اوج بازگشت و همچنین تعداد مسیرهای محدود بازگشت از مرز مهران بمنظور جلوگیری از بروز بحران و مدیریت سفرهای بازگشت زائرین براساس شیوه نامه ابلاغی خدمات رسانی به زائرین بر اساس طرح پس کرانه اجرا خواهد شد.


غلامرضا طحان خاطرنشان کرد : بر این اساس ، مرز خروج زائرین اربعین حسینی استان سمنان از مرز مهران و شهر کرمانشاه بعنوان شهر پس کرانه استان درنظر گرفته شده است .


وی الزاماتی همچون ، برگزاری نشست های مشترک با اعضای کمیته برای هماهنگی با ارگانهای مرتبط و دستگاههای نظارتی و تشکل های صنفی ، تاکید بر استفاده از ناوگان مناسب حمل و نقل جاده ای ، بازدید مداوم از پایانه های مسافری ، کنترل و نظارت بر عملکرد شرکتهای حمل و نقل و مدیران فنی ، انجام هماهنگی لازم با مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین ، تشکیل کمیسیون های ایمنی ، برنامه ریزی و نظارت ویژه بر عملکرد مراکز معاینه فنی سنگین و هماهنگی با دستگاههای امدادی جهت آماده سازی و ارائه خدمات در پایگاههای امداد و نجات ، استقرار گشت های کنترل و نظارت را از اهم وظایف اعضای این کمیته برشمرد.

طحان در پایان گفت:اربعین سال گذشته 216 دستگاه اتوبوس برای زائرین در استان سمنان در نظر گرفته شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.