کد خبر : 1671
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
-

۱۱ زائر ایرانی گمشده در عراق از طریق هلال‌احمر به کشور بازگردانده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: ۱۱ نفر از زائران ایرانی گمشده در عراق صبح امروز از طریق نیروهای این جمعیت به کشور بازگردانده شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردابه نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، حسین عارفی گفت: طرح باز پیوند خانواده همزمان با طرح اربعین حسینی آغاز شده و زائران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: ۱۱ نفر از زائران ایرانی گمشده در عراق صبح امروز از طریق نیروهای این جمعیت به کشور بازگردانده شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردابه نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، حسین عارفی گفت: طرح باز پیوند خانواده همزمان با طرح اربعین حسینی آغاز شده و زائران گمشده در کشور عراق از طریق نیروهای این جمعیت ساماندهی و به داوطلبان جمعیت هلال احمر در مرز تحویل داده می شوند.

عارفی افزود: در این طرح که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می شود، زائران سالمند، کودکان و به‌ طور کلی افراد ناتوانی که به هر دلیلی از جمله مشکلات مالی در سفر کربلا از آشنایان یا کاروان خود جدا شده و توانایی یافتن آنها را ندارند به کشور بازگردانده می شوند.

وی گفت: علاوه بر اجرای طرح بازپیوند خانواده، برپایی ایستگاه خیاطی با همکاری شرکت نساجی هلال ایران و خدمت رسانی به زائرانی که نیازمند امکانات خیاطی برای دوخت لباس، کوله پشتی و غیره هستند از دیگر برنامه های داوطلبان جمعیت هلال احمر در حماسه عظیم اربعین حسینی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.