کد خبر : 2642
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
-

کاروان سلامت در استان سمنان

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان  از اجرای سه کاروان سلامت در استان سمنان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،احسانی بابیان اینکه اهدای خون در شعب مهدی‌شهر، آرادان، شاهرود، سمنان و دامغان توسط داوطلبان صورت گرفت، تصریح کرد: حضور سه نفر از اعضای اصلی خانه هلال مددکاران در همایش مددکاران داوطلب، ارائه خدمات به

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان  از اجرای سه کاروان سلامت در استان سمنان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،احسانی بابیان اینکه اهدای خون در شعب مهدی‌شهر، آرادان، شاهرود، سمنان و دامغان توسط داوطلبان صورت گرفت، تصریح کرد: حضور سه نفر از اعضای اصلی خانه هلال مددکاران در همایش مددکاران داوطلب، ارائه خدمات به نیازمندان تجهیزات پزشکی در بانک امانات شعب جمعیت، برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای ۱۴ طرح نیابت و دلجویی از بیماران، خانواده‌های سالمندان و شهدا در سطح استان از جمله اقدامات صورت گرفته طی یک‌ماهه اخیر است.

وی از اجرای سه کاروان سلامت در شهرستان‌های دامغان و مهدی‌شهر، با مشارکت ۱۲ داوطلب و بهره مندی ۲۸۵ نفر از این خدمات خبر داد و افزود: دو برنامه کار داوطلبی در شهرستان آرادان با مشارکت ۱۴ داوطلب و بهره مندی ۲۴۰ نفر نیز صورت گرفته است.

عاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه پنج پروژه داوطلبی به ارزش یک میلیارد ریال با بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۶۰۰ نیازمند و مشارکت ۵۱ نفر داوطلب صورت گرفته است، ابراز داشت: طی این بازه یک‌ماهه خدمات حمایتی به ۸۶ خانواده نیازمند نیز انجام‌شده است.

احسانی از ویزیت رایگان در سرای سالمند مادر شاهرود با حضور ۱۰ داوطلب و دو پرسنل با بهره مندی ۴۶ نفر خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه ویزیت رایگان در مهدی‌شهر نیز با بهره مندی ۸۵ نفر، در تاریخ ۲۹ آبان ماه انجام‌شده است.

وی افزود: شرکت داوطلبان و اعضا شاهرود در همایش روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی، برپایی غرفه تجهیزات پزشکی امانی در جشنواره اقوام و عشایر گرمسار، اهدای کتاب به کتابخانه شهید مطهری این شهرستان و غیره از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در معاونت داوطلبان هلال احمر استان سمنان را شامل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.