کد خبر : 3511
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
-

۶۶۲ طرح عمرانی و سرمایه گذاری استان سمنان در دهه مبارک فجر ۹۸ افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، استاندار سمنان روز شنبه در چهارمین نشست تبیینی ، اطلاع رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در تشریح برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر 1398 افزود: با یاد و گرامیداشت امام راحل ، شهدای گرانقدر

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، استاندار سمنان روز شنبه در چهارمین نشست تبیینی ، اطلاع رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در تشریح برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر 1398 افزود: با یاد و گرامیداشت امام راحل ، شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان وطن و حرم ، دهه مبارک فجر را به ملت شریف ایران و مردم عزیز استان تبریک عرض می‌کنم.

 
وی خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی است برای مرور خاطره‌ها و اقدام بزرگی که امام راحل و مردم به انجام رساندند.‌

آشناگر ادامه داد: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقشار مردم از جوانان، بازاریان، روحانیون و… به میدان آمدند و رژیم منحوس پهلوی را ساقط کردند.

 
وی اضافه کرد: دهه مبارک فجر فرصتی است که دشمنی‌های استکبار با این ملت را مرور کنیم و استکبار جهانی در دهه‌های گذشته به ملت ایران بدی کرد و در ماه‌های گذشته دشمن پرده از چهره زشت خود برداشته است و در ایجاد اختلاف در جامعه، تحریم و به شهادت رساندن فرزندان غیور ایران در تلاش است.

 
آشناگر گفت: دشمن نمی خواهد که ملت ایران برای کشورهای منطقه الگو شود و آمریکا می خواهد ایران عزیز را منزوی کند‌.

 
استاندار سمنان با اشاره به طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در استان سمنان در دهه فجر امسال ، افزود: در این ایام 610 طرح عمرانی به ارزش 471 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام 52 طرح سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 737 میلیارد تومان نیز به بهره برداری خواهد رسید.‌

 
استاندار سمنان در بخش دیگری سخنان خود در نشست با خبرنگاران افزود: 158 نفر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان نام‌نویسی کردند که 20 نفر بعد از نام‌نویسی ، انصراف دادند.

 
وی افزود: همچنین از تعداد مذکور 2 نفر از سوی هیات اجرایی و 90 نفر از سوی هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان رد صلاحیت یا صلاحیت آنان احراز نشد.

 
استاندار سمنان تصریح کرد: متوسط مشارکت مردم استان سمنان در ادوار مختلف انتخابات 76.5 درصد است و متوسط مشارکت مردم در دوره های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی 70.2 درصد بوده است.

 
وی تصریح کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و با حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی دلبستگی اقشار جامعه به نظام جمهوری اسلامی نمایان می شود.

 
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: میزان دلبستگی مردم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات نمایان خواهد شد و باید مردم را به حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی فراخواند.

 
وی گفت: خبرنگاران با توجه به حضور فعال در جامعه، نقش غیرقابل انکاری در ترغیب مردم به مشارکت پرشور در انتخابات دارند و باید اهمیت حضور پرشور در رابطه با این آیین تبیین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.