کد خبر : 3684
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
-

آغازعملیات اجرایی گازرسانی به روستای عبداله آباد سرخه

غاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای عبداله آباد با حضور نماینده مردم شریف سمنان و سرخه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای عبداله آباد به زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،در این مراسم علیرضا اعوانی رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان سمنان توجه به

غاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای عبداله آباد با حضور نماینده مردم شریف سمنان و سرخه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای عبداله آباد به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،در این مراسم علیرضا اعوانی رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان سمنان توجه به روستاها و بسط و گسترش خدمات و امکانات دولت به آنها را برآمده از بینش عدالت محور نظام اسلامی دانست و گفت: گازرسانی به روستاها از مهمترین مصادیق این عدالت محوری است.

اعوانی با اشاره به ارزش افزوده استفاده از انرژی پاک گاز به جای سایر سوختهای فسیلی خطاب به اهالی حاضر در مراسم گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده توسط شرکت گاز جهت ایجاد زیرساخت انرژی در این منطقه، شایسته است مردم و مسئولان شهرستان از هم اکنون بستر بهره برداری مناسب از این فرصت ارزشمند را به منظور توسعه و رونق اقتصادی فراهم آورند.

وی هزینه بالای توسعه زیرساخت در استان را حائز توجه دانست و افزود: در این پروژه برای اجرای 11 کیلومتر خط تغذیه و شبکه اعتباری بالغ بر 22میلیارد ریال پیش بینی شده است.

اعوانی در پایان همکاری و تعامل کلیه دستگاه های ذیربط را در اجرای مناسب پروژه ضروری دانست و ابراز امیرواری کرد؛ با اجرای پروژه طبق برنامه زمانبندی تعریف شده، در آینده نزدیک با بهره برداری از این پروژه کام مردم منطقه شیرین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.