کد خبر : 4591
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
-

جریمه 14 میلیاردی مالک لندکروز قاچاق در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه 14 میلیارد ریالی مالک لندکروز قاچاق خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی مبشری افزود: مامورین انتظامی شهرستان شیراز، یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز را که با پلاک گذر موقت در سطح شهر در حال تردد بود متوقف کردند. وی ادامه داد: در بررسی مدارک مربوط به

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه 14 میلیارد ریالی مالک لندکروز قاچاق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی مبشری افزود: مامورین انتظامی شهرستان شیراز، یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز را که با پلاک گذر موقت در سطح شهر در حال تردد بود متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی مدارک مربوط به خودرو، مامورین متوجه شدند که این خودرو مجوز تردد در کشور را نداشته که به همین علت، خودرو توقیف و پرونده ای در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مبشری از احضار صاحب خودروی مکشوفه به تعزیرات خبر داد و افزود : طی تحقیقات انجام شده در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی استان مشخص شد که علیرغم گذشت مدت زیادی از اتمام مجوز تردد، صاحب آن اقدام به تمدید مجوز و پرداخت عوارض و گمرکی نکرده پس تردد این خودرو در کشور غیر قانونی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده با توجه به محرز شدن تخلف این فرد، حکم به ضبط لندکروز مکشوفه و جریمه 14 میلیارد ریالی مالک آن صادر کرد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.