کد خبر : 4833
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
-

كاهش 90 درصدی ورود مسافران در حمل و نقل ریلی استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ورود مسافران از طریق حمل و نقل ریلی استان 90 درصد کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، «مهدی جمال» امروز در گفت و گویی افزود: آمار ورودی مسافران از طریق حمل و نقل ریلی به استان که از شرکت حمل و نقل ریلی شمال شرق استان اخذ گردیده

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ورود مسافران از طریق حمل و نقل ریلی استان 90 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، «مهدی جمال» امروز در گفت و گویی افزود: آمار ورودی مسافران از طریق حمل و نقل ریلی به استان که از شرکت حمل و نقل ریلی شمال شرق استان اخذ گردیده است، مربوط به بازه زمانی 25 اسفند تا 9 فروردین‌ماه سال جاری می باشد، که بیانگر کاهش چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.»

وی گفت:هموطنان برای حفظ سلامت خود و افراد جامعه از سفرهای غیرضروری در ایام نوروز پرهیز و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

جمال گفت:به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی تأسیسات گردشگری استان تعطیل می باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت:هموطنان سفر خود را به استان سمنان لغو نکنند و به آنها اطمینان خاطر می دهیم که ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان پس از بین رفتن ویروس کرونا، خدمات شایسته تری را به گردشگران و مسافران ارائه خواهد داد.

جمال افزود:هموطنان می توانند از طریق گردشگری مجازی استان سمنان به نشانی www.mirassemnan.ir از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان دیدن نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.