کد خبر : 5064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
-

اجرای نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در واحدهای تولیدی استان مطلوب است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: اجرای نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در واحدهای تولیدی استان بر اساس گزارش‌های ارائه شده مطلوب است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،قاسم شریفی شامگاه دوشنبه در کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در پی

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: اجرای نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در واحدهای تولیدی استان بر اساس گزارش‌های ارائه شده مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،قاسم شریفی شامگاه دوشنبه در کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در پی شیوع کرونا ویروس و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، بیش از ۲۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد، ابراز کرد: با بازرسی‌های انجام شده سه هزار و ۳۰۰ واحدهای صنفی غیرضروری که خلاف قانون ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس عمل کردند، اخطار کتبی دریافت کردند.

وی افزود: همچنین با نظارت‌های انجام شده، ۲۴۰ واحد صنفی غیرضروری متخلف استان سمنان که طرح‌های ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس و فاصله‌گذاری اجتماعی را اجرایی نکردند، مُهر و موم شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: اجرای نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در واحدهای تولیدی استان بر اساس گزارش‌های ارائه شده مطلوب است اما افزایش نظارت‌ها و رعایت نکات بهداشتی در سرویس‌های رفت و آمد کارگران این واحدهای تولیدی اجتناب‌ناپذیر به حساب می‌آید.

شریفی در ادامه و با بیان اینکه طرح غربالگری و تب‌سنجی برای مقابله با کرونا ویروس در ورودی شهرک‌های صنعتی استان سمنان باید به طور جد ادامه یابد، ابراز کرد: در بحث مدیریت پسماند، اقدام‌هایی در استان در دست اجرا است تا جمع آوری زباله عفونی و خانگی مطلوب‌تر انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.