کد خبر : 6212
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
-

کشف انواع قاچاق کالا از دو کامیون در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:  دو دستگاه خودرو سنگین حامل انواع کالا قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان سمنان کشف و ضبط شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار عبدلله حسنی افزود: مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق و هر گونه فعالیت در این خصوص را در راستای بهبود شرایط اقتصاد کشور و معیشت مردم در اولویت

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:  دو دستگاه خودرو سنگین حامل انواع کالا قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان سمنان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار عبدلله حسنی افزود: مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق و هر گونه فعالیت در این خصوص را در راستای بهبود شرایط اقتصاد کشور و معیشت مردم در اولویت ماموریت‌های خود قرارداده ایم.

وی با بیان اینکه در این راستا با تلاش ماموران پلیس دو دستگاه خودرو سنگین حامل انواع کالا قاچاق کشف و ضبط شد افزود: ارزش این کالا‌ها دو میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این محموله‌ها از تهران به مقصد مشهد بارگیری شده بود تصریح کرد: این کالا‌ها شامل چای پاکستانی، کولر گازی، شکلات و آبنبات، پودر مو، نوشابه‌های انرژی زا خارجی و انواع مواد غذایی دیگر بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.