کد خبر : 8024
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
-

«سعید متقی» سکان‌دار فرمانداری گرمسار شد

استاندار سمنان در حکمی سعید متقی مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری گرمسار منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،استاندار سمنان در حکمی سعید متقی مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری گرمسار منصوب

استاندار سمنان در حکمی سعید متقی مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری گرمسار منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،استاندار سمنان در حکمی سعید متقی مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری گرمسار منصوب شد.

متقی بومی استان و اصالتاً گرمساری است که ازاین‌پس در فرمانداری گرمسار به ارائه خدمت می‌پردازد.

پیش‌ازاین وحید رجایی فرماندار شهرستان گرمسار بود و وی از ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال گذشته وارد فرمانداری شد و معاونت سیاسی فرمانداری شیراز از سوابق کاری او در بدنه دولت بود.

در حکم انتصاب سعید متقی که به امضا استاندار سمنان رسیده، آمده است:

با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و نظر به‌مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار منصوب می‌شوید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.