کد خبر : 8901
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
-

مشکلات گوارشی کودکان را جدی بگیرید، شاید علامت کرونا باشد

معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: نشانه‌های کرونا در کودکان می تواند به جای مشکلات تنفسی بیشتر اسهال و استفراغ باشد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد مهدی خواجه‌ئیان معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر با بیان اینکه علائم کرونا در کودکان ممکن است اندکی با بزرگسالان تفاوت داشته باشد،گفت: در حالی که کرونا در افراد

معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: نشانه‌های کرونا در کودکان می تواند به جای مشکلات تنفسی بیشتر اسهال و استفراغ باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد مهدی خواجه‌ئیان معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر با بیان اینکه علائم کرونا در کودکان ممکن است اندکی با بزرگسالان تفاوت داشته باشد،گفت: در حالی که کرونا در افراد سن بالا بیشتر نشانه‌های تنفسی دارد و فرد دچار سرفه یا تنگی نفس می ‌شود ممکن است در کودک مبتلا این نشانه‌ها دیده نشود.

وی ادامه داد: در کودکان ممکن است کرونا خود را با اسهال و استفراغ نشان دهد بنابراین پدرو مادر‌ها نسبت به این علائم در کودکان خود حساس باشند و اگر این موارد را در کودک خود دیدند چه بدون تب چه با تب و حتی بدون علائم تنفسی، به پزشک یا مرکز بهداشتی مراجعه کنند تا سلامتی فرزندشان ارزیابی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.