کد خبر : 9012
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

جمع آوری آثار و مستندات ۳۰۰۰ شهید دفاع مقدس و ۳۵ شهید مدافع حرم استان سمنان

جمع آوری آثار و مستندات ۳۰۰۰ شهید دفاع مقدس و ۳۵ شهید مدافع حرم استان سمنان

 رئیس ستاد سه هزار شهید و کنگره شهدای استان سمنان گفت: آثار و مستندات سه هزار شهید استان سمنان در طول سال‌های دفاع مقدس و ۳۵ شهید مدافع حرم این استان جمع‌آوری‌شده و اکنون در مرحله تألیف، تدوین و تولید آثار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،عبدالرحیم فریدون در جمع خبرنگاران ضمن بزرگداشت شهدای دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: جمع‌آوری آثار از دست‌نوشته‌ها، وصیت‌نامه‌ها، خاطرات، مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی از طریق ارتباط با خانواده شهدا اعم از پدر، مادر، خواهر و برادر و دیگر بستگان شهدا و دوستان و همرزمان شهدا به‌صورت دقیق و منظم انجام‌شده است و این امر از اهداف مهم ستاد سه هزار شهید استان سمنان است.

وی افزود: کار جمع‌آوری آثار سه هزار شهید استان سمنان و ۳۵ تن از شهدای مدافع حرم این استان به اتمام رسیده است و اکنون در مرحله تألیف، تدوین و تولید آثار هستیم.

رئیس ستاد سه هزار شهید و کنگره شهدای استان سمنان گفت: بیش از ۲۵۰۰ هزار قطعه عکس از صحنه‌های مختلف دوران دفاع مقدس مربوط به اعزام تا میدان نبرد و مراسم تشییع جنازه شهدای استان سمنان و فیلم‌ها و مستندات نیز در حد قابل‌توجهی جمع‌آوری‌شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.