کد خبر : 9749
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
-

صادرات کنسانتره انگور از شاهرود به روسیه و ترکیه

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان گفت: ۲۰۰ تن کنسانتره انگور در کارخانه شاهرود به کنسانتره تبدیل و صادراتی شد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، جورابلو مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان گفت: این انگورها از کشاورزان استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان و سمنان خریداری شده است.   جورابلو افزود: ۶۱۰۰ تن انگور برای

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان گفت: ۲۰۰ تن کنسانتره انگور در کارخانه شاهرود به کنسانتره تبدیل و صادراتی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، جورابلو مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان گفت: این انگورها از کشاورزان استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان و سمنان خریداری شده است.  

جورابلو افزود: ۶۱۰۰ تن انگور برای تبدیل به کنسانتره به کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی در شاهرود منتقل  و به ۱۳۵۰ تن کنسانتره تبدیل شده که تاکنون از این مقدار ۲۰۰ تن کنسانتره انگور تولید شده در سال جاری به روسیه و ترکیه صادر شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان زمان آغاز تولید کنسانتره انگور را از اول مرداد ماه اعلام کرد و گفت: در ادامه فعالیت کارخانه سیب درختی درجه ۳ از کشاورزان و باغداران شروع شده است که تا پایان آذرماه ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است بخشی از محصولات کنسانتره میوه تولیدی این اتحادیه به خارج از کشور صادر و بخش دیگری به واحدهای تولیدی آب میوه داخل کشور اختصاص می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.