کد خبر : 9560
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
-

عزم جدی شهرداری سمنان در هوشمندسازی خدمات، مسیر خدمت رسانی در مدیریت شهری را هموارتر ساخته است

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: عزم جدی شهرداری سمنان در هوشمندسازی خدمات، مسیر خدمت رسانی در مدیریت شهری را هموارتر ساخته است. ​ وی تاکید نمود : هوشمندسازی، مسیر خدمت‌رسانی در مدیریت شهری را هموار خواهد ساخت. ​فخری  ادامه داد : چابک سازی سیستم‌های سازمانی و مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: عزم جدی شهرداری سمنان در هوشمندسازی خدمات، مسیر خدمت رسانی در مدیریت شهری را هموارتر ساخته است.

وی تاکید نمود : هوشمندسازی، مسیر خدمت‌رسانی در مدیریت شهری را هموار خواهد ساخت.


فخری  ادامه داد : چابک سازی سیستم‌های سازمانی و مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر به شهروندان بخشی از هوشمندسازی و حرکت به سمت و سوی شهر هوشمند است، براین اساس مدیریت شهری زمانی موفق می‌شود که با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و سیستم‌های تکامل‌یافته در جهت تسهیل امور و مدیریت منابع و تامین زیرساختها به صورت هوشمند و مجازی حرکت نماید .


معاون استاندار سمنان با اشاره به خدمات الکترونیک شهرداری سمنان تصریح نمود : ایجاد شهر هوشمند، یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و بهینه در فرآیند خدمات و ارتقای سلامت اداری است و در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه مدیریت و نظارت را بهبود می‌بخشد و محیط زندگی شهروندان را توسعه می‌دهد.


وی اذعان داشت : هوشمندسازی، اگر چه تا حد زیادی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در مدیریت شهری و ارائه خدمات به خوبی نشان داده بود، اما در ماههای اخیر شیوع ویروس کرونا؛ عزمی جدی به هوشمندسازی و رشد خدمات الکترونیکی بخشید، به طوری که فرصت‌های مجازی و سیستم‌ها و سامانه‌های هوشمند، بخش اجتناب‌ناپذیری از زندگی روزمره در این ایام شد، چرا که هوشمندسازی، مسیر خدمت‌رسانی در مدیریت شهری را هموار می نماید .


فخری  در مورد برخی از مشکلات و موانع در مسیر هوشمندسازی گفت: فاصله داشتن تا فرهنگ‌سازی و احساس نیاز در شهروندان، ضعف در آموزش و فقدان مدیریت یکپارچه شهری در مسیر تحقق اهداف از جمله دغدغه‌هایی است که بدون همراهی دستگاهها و سازمان‌ها رفع نمی‌شود.


وی خاطر نشان ساخت : اهتمام به توسعه زیرساختهای خدمات الکترونیکی، از جمله وعده‌های مسئولان در ایام کرونایی بود که این مهم توسط اکثر ادارات و سازمانها  عملیاتی شد و در این میان تلاش مدیریت شهرداری سمنان با راه اندازی سامانه “سمنان من” در مسیر هوشمندسازی و ارائه خدمات غیرحضوری بسیار با ارزش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.