کد خبر : 9584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
-

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان از دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان از دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان  در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان حضور یافتند و ضمن دیدار با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه به بازدید از قسمت های مختلف این مجموعه دانشگاهی پرداختند. رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان مفاهیم اشتغال، کارآفرینی و

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان از دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان  در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان حضور یافتند و ضمن دیدار با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه به بازدید از قسمت های مختلف این مجموعه دانشگاهی پرداختند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان مفاهیم اشتغال، کارآفرینی و خوداشتغالی از مفاهیم اصلی و اهداف دانشگاه هستند.


به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دکتر رضا نقدی ضمن اشاره به تحصیل ۶۰ درصدی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و ۴۰ درصدی در مقطع کارشناسی گفت: دانشگاه فنی‌ وحرفه‌ای دولتی، و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است و این دانشگاه به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با ۴۰۰۰ هزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی می باشد که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود و امیرآباد دامغان است.


وی با اشاره به مشکلات دانشگاه  خواستار همکاری شورای شهر در خصوص آسفالت محوطه های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه شدند.


رییس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به خواسته خود مبنی بر ایجاد ساختمان آموزشی آزمایشگاهی ۲۴۰۰ متری برای این مجموعه ، خواستار حمایت شورا و  سایر دستگاه های اجرایی در این زمینه شدند .


در ادامه این دیدار دکتر سیادتی رئیس شورای اسلامی سمنان نیز با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه فنی و حرفه ای و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مراکز آموزش عالی توسط تمام نهادهاو سازمانهای مختلف گفت: مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشگاه و انعقاد تفاهم نامه مشترک  انجام خواهد پذیرفت.

وی  ضمن حمایت از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و اعلام کمک به این مجموعه  گفت : درخواست های مورد نظر به صورت کتبی به دفتر معاونت عمرانی استاندار و شورا  ارائه تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

در پایان مقرر گردید راهکارهای تعاملات بیشتر و نیز انعقاد تفاهم نامه هایی در جهت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دو طرف مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.