کد خبر : 10847
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
-

سالن بزرگ ۸۵۰ نفره در مرحله اول مجتمع فرهنگی هنری سمنان (تالار مرکزی) احداث می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با قدردانی از تلاش مسوولان استان برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی هنری سمنان (تالار مرکزی) گفت: در مرحله اول این پروژه سالن بزرگ ۸۵۰ نفره آن احداث و به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرشید فلاح روز پنجشنبه در آیین کلنگ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با قدردانی از تلاش مسوولان استان برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی هنری سمنان (تالار مرکزی) گفت: در مرحله اول این پروژه سالن بزرگ ۸۵۰ نفره آن احداث و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرشید فلاح روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگی هنری سمنان (تالار مرکزی) افزود: ساخت این پروژه از مطالبات جدی مردم و اهالی فرهنگ و هنر سمنان بود که با مساعدت ریاست جمهوری برای اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن امروز آغاز می شود.

وی با قدردانی از استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورآِی اسلامی و نیز شهردار و اعضای شورای شهر سمنان در خصوص تلاش برای تسریع در کلنگ زنی و آ؛از عملیات اجرایی این پروژه خاطرنشان کرد: مجتمع های فرهنگی هنری همانند مهمانخانه های شهر می مانند که باید با بهترین و به روزترین امکانات و تجهیزات ساخته و به بهره برداری برسند.

فلاح با بیان اینکه ساخت این مجتمع در سفر اول ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۳ مصوب شده و در سال ۱۳۹۵ زمین آن اختصاص یافته است اظهار داشت: این مجتمع مجهز به پنج سالن های مختلف سینما، تئاتر و کنسرت خواهد بود و تلاش بر این است با سرعت مناسب و با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات ساخته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: انتخاب بهترین مشاورین و نیز پیمانکار برای طراحی و ساخت این مجتمع صورت گرفته و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیز با تخصیص اعتبار مناسب ساخت و تکمیل این مجتمع سرعت مناسب داشته باشد.

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی هنری سمنان (تالار مرکزی) در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۵ هزار مترمربع روز پنجشنبه توسط علیرضا آشناگر استاندار سمنان در ضلع جنوبی پارک کومش سمنان به زمین زده شد.

در این مراسم معاون عمرانی استانداری سمنان، فرماندار سمنان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.