کد خبر : 18737
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
-

20تن چوب جنگلی قاچاق در ساری کشف شد

20تن چوب جنگلی قاچاق در ساری کشف شد

به گزارش  ندای مردم از پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ “عبداله حسن زاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی پاسگاه پشتکوه در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند. وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن

به گزارش  ندای مردم از پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ “عبداله حسن زاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی پاسگاه پشتکوه در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.