کد خبر : 19544
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
-

وقتی پلیس ناجی کویرنوردان می شود

وقتی پلیس ناجی کویرنوردان می شود
فرمانده انتظامی " شاهرود " از پیدا شدن افراد مفقود شده غیر بومی در کویر " غزازان " این شهرستان خبر داد؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، سرهنگ ” علیرضا شائینی ” در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر مفقودی دو نفر در کویر غزازان بخش بیارجمند شهرستان شاهرود ، بلافاصله تیم های مشترک جست و جو برای یافتن مفقود شدگان شکل گرفت .

وی افزود : با توجه به حساسیت موضوع و با عنایت به اینکه فرد تماس گیرنده اظهار داشت کویرنوردان بدون هیچگونه جیره غذایی و آب در کویر سرگردان شده اند و با گذشت زمان شرایط برای آنها سخت تر خواهد شد ، تلاش های شبانه روزی با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی آغاز شد .

سرهنگ شائینی خاطر نشان کرد : سرانجام با تلاش و عزم جدی مأموران و با همکاری هلال احمر ، ۲ نفر مفقود شده در عمق ۲۰ کیلومتری کویر غزازان حوالی یک دامداری متروکه باحال نامساعد پیدا و توسط کارکنان امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه این موفقیت پلیس خوشحالی وصف ناپذیر خانواده آن ها را به دنبال داشت ، از عملکرد پلیس تقدیر و تشکر کردند ؛ از شهروندان خواست : به دلیل گستردگی و شرایط خاص کویر استان ، بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارد از سفر در منطقه کویر به خصوص در شب خودداری کنند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.