کد خبر : 20624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
-

ارسال قریب شش هزار اثر از ایران و 11 کشور جهان به سوگواره مهر محرم

ارسال قریب شش هزار اثر از ایران و 11 کشور جهان به سوگواره مهر محرم
دبیر سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم از ارسال قریب شش هزار اثر شامل عکس و فیلم کوتاه از ایران و 11 کشور جهان به شانزدهمین دوره این سوگواره خبر داد.؛

به  گزارش ندای مردم دو استانمیثم قدس پور در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر سمنان با اشاره به سابقه ۱۶ ساله این سوگواره که به صورت مردم نهاد در سمنان آغاز شد گفت: این سوگواره هم اکنون در سطح بین المللی در بین عکاسان مطرح جهان اسلام از اعتبار بالایی برخوردار است.

گفت: در آخرین دوره این سوگواره نزدیک به شش هزار عکس و فیلم کوتاه از ایران و 11 کشور جهان به این سوگواره رسید و اختتامیه و نمایشگاه در بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری کومش برگزار می شود.
دبیر سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم افزود: این سوگواره بانک اطلاعاتی و ارتباط با بسیاری از عکاسان را ایجاد کرده و می تواند بستری برای بارگذاری موضوعات متنوع فرهنگی برای سمنان باشد که این امر با پشتیبانی ارگان‌ها قابل برنامه ریزی است.

شانزدهمین سوگواره ملی و پنجمین پویش ملی تولید محتوای دیجیتال مهر محرم به میزبانی سمنان و با هدف جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای عاشورایی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوای دیجیتال هر سال برگزار می‌شود.

خبرنگار – راضیه علیرضایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.