کد خبر : 20984
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
-

مناطق ممنوعه برپایی ستاد تبلیغات نامزدها در سبزوار اعلام شد

مناطق ممنوعه برپایی ستاد تبلیغات نامزدها در سبزوار اعلام شد
ندای مردم -قائم مقام ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار طی اطلاعیه‌ای  نقاط ممنوعه دایرکردن ستاد تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در شهر سبزوار اعلام کرد.؛

به گزارش ندای مردم ،احسان یاوری افزود: بر اساس نظر ستاد انتخابات شهرستان سبزوار در مکان‌های زیر نباید ستادی راه اندازی  شود لذا داوطلبان گرامی در جانمایی ستادهای تبلیغاتی خود نقاط ممنوعه را در نظر داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار اظهار داشت: مکان های ممنوعه برپایی ستاد تبلیغات نامزدها  شامل حریم معاونت استانداری و فرمانداری ویژه و ستاد انتخابات شهرستان سبزوار، حریم مجموعه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان، اماکن دولتی و وابسته به دولت، حریم بیمارستان و مراکز درمانی و نیز  حد فاصل میدان نجارآباد تا چهارراه ابن یمین است.

یاوری افزود: همچنین پیشنهاد می شود که نامزدها تا ۵۰ متر اطراف شعبه‌های اخذ رای را نیز به عنوان ستاد تبلیغاتی انتخاب ننمایند، چرا که در روز انتخابات می‌بایست تمام آثار تبلیغاتی در این حریم امحا گردد.

وی ادامه داد: داوطلبان در فاصله تا ۵۰ متری شعب اخذ رای ستادی مستقر نکنند و یا در صورت استقرار در روز پنجشنبه ۱۰ اسفند اقدام به جمع آوری و امحای آثار تبلیغاتی کنند در غیر صورت با دستور مقام قضایی قبل از برگزاری انتخابات عوامل کمیته امحا این امر را انجام خواهند داد.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.