کد خبر : 302
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۳
-

عضویت بیش از 206 هزار نفر از همسران و فرزندان شهدا در شرکت ذخیره شاهد

  مدیرعامل شرکت ذخیره شاهد از عضویت بیش از 206 هزار نفر از همسران و فرزندان شهدا در شرکت ذخیره شاهد خبر داد.محمدحسن قوسیان مقدم افزود: در حال حاضر حدود 206 هزار نفر از همسران و فرزندان شاهد عضو شرکت ذخیره شاهد هستند، یادآور شد: با توجه به اینکه فرزندان و همسران شهدای جدید به

 

مدیرعامل شرکت ذخیره شاهد از عضویت بیش از 206 هزار نفر از همسران و فرزندان شهدا در شرکت ذخیره شاهد خبر داد.
محمدحسن قوسیان مقدم افزود: در حال حاضر حدود 206 هزار نفر از همسران و فرزندان شاهد عضو شرکت ذخیره شاهد هستند، یادآور شد: با توجه به اینکه فرزندان و همسران شهدای جدید به این اعضا اضافه نشده است، نحوه ثبت اطلاعات و بروزرسانی آن در کارگاه آشنایی با امور هویتی و عضویت در شرکت ذخیره شاهد ارائه می شود.
وی با اشاره به محتوای هر کارگاه ادامه داد: افراد حاضر در این کارگاه به دو گروه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تقسیم می شوند که در پایان دوره نیز از محتوای کارگاه ها آزمون برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت ذخیره شاهد با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه ها، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها آموزش و ارتقاء سطح آگاهی نمایندگان در استان‌ها و همچنین افزایش کیفیت فعالیت‌های شرکت ذخیره شاهد در استان‌ها است.
قوسیان مقدم میزبانی استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استان زنجان با حداقل هزینه ها توانسته است میزبان خوبی برای کارگاه ها باشد.
وی در پایان افزایش سهام شرکت ذخیره شاهد و تثبیت ارزش سهام آن، عضویت همسران و فرزندان شهدای جدید به شرکت ذخیره شاهد را از برنامه های پیش رو برای این شرکت عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.