کد خبر : 1341
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
-

طرح احداث و اصلاح ۳۰ ایستگاه توزیع برق در شهرستان سمنان

به منظور تغذیه برق و استمرار خدمات دهی به مشترکان، طرح احداث ۱۰ پست  و اصلاح ۲۰ دستگاه ترانس هوائی توزیع برق در شهرستان سمنان به اجرا در آمد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این موضوع گفت: با توسعه و بهسازی این تعداد ایستگاه هوائی توزيع برق با قدرت

به منظور تغذیه برق و استمرار خدمات دهی به مشترکان، طرح احداث ۱۰ پست  و اصلاح ۲۰ دستگاه ترانس هوائی توزیع برق در شهرستان سمنان به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این موضوع گفت: با توسعه و بهسازی این تعداد ایستگاه هوائی توزيع برق با قدرت چهار هزار و۷۵  کيلوولت آمپر در شش ماهه نخست امسال، هم اينک ظرفيت پست هاي برق اين شهرستان به ۳۱۵ هزار و ۷۵ مگاولت آمپر رسيده است.

مهدی پاک طینت با عنوان این که برای تامین برق متقاضیان و مشترکان شش هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع برق به بهره برداري رسيده افزود: در راستاي پروژه کاهش تلفات انرژي الکتريکي از ابتداي سال تاكنون ، سه هزار متر كابل خودنگهدار داير گرديده است.

وی با ابراز این که ۱۲ هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی به منظور کاهش خاموشی هاي ناخواسته و پايداري خطوط برق رساني بهينه سازي شده تصريح کرد: نصب ۳۸  دستگاه کنتور هوشمند طرح فراسامانه اندازه گيري و مديريت انرژي (فهام) در شش ماهه ابتداي سال ، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار مي رود.

وی با اعلام این که ۵۸۳ پروژه عمرانی برق رسانی در مدت زمان قید شده اجرا و به بهره برداری رسیده خاطرنشان کرد:  مبلغ ۶۴۱ ميليارد و ۳۷۱  ميليون ريال در جهت اجرائي نمودن اين تعداد از پروژه ها هزينه گرديده است.

پاک طینت یادآور شد: نصب ۱۳ دستگاه ترانس هوائی در نقاط هدف از محل کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ، احداث پست هوائی و شبکه در بلوار های کارگر و قدس ، آیت اله مدني ، نهضت و شهرک گلستان با هدف کاهش شعاع تغذيه، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات با نصب ۹۹۵ كيلوولت آمپر پست هوائي ، تبديل شبكه سيمي به كابل خودنگهدار در روستاي آبخوري جهت اصلاح و بهينه سازي و پيشگيري از سرقت و برقراري شبكه فشار متوسط ، به عنوان اهم اقدامات ديگر اجرا شده از آغاز سال جاري تا زمان حاضر مي باشد.

وی اعلام کرد: احداث خطوط فشار متوسط هوائی وزمینی خروجی از پست ۶۳ کیلوولت امیرکبير ، بهسازي شبکه هاي فشار متوسط زميني با هدف افزايش قابليت اطمينان خطوط برقي و روشنائي معابر محدوده پارک کومش ، از برنامه هاي پيش بيني شده براي سه ماه سوم سال جاري محسوب مي گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.