کد خبر : 1501
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
-

نقش مجاهدت‌های کمیته امداد در دروان دفاع مقدس تبیین شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تدوین کتاب مجاهدت‌های کمیته امداد و نقش این نهاد در دروان دفاع مقدس با هدف انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری و تقویت باورهای دینی تببین شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تدوین کتاب مجاهدت‌های کمیته امداد و نقش این نهاد در دروان دفاع مقدس با هدف انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری و تقویت باورهای دینی تببین شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان  گفت: مجاهدت‌های کمیته امداد در دوران دفاع مقدس و تدوین یک کتاب در این زمینه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ  جنگ و ایثار به نسل بعدی ضروری است، تصریح کرد: استان سمنان به‌عنوان استان پیشتاز می‌تواند با ارائه الگویی مطلوب در این زمینه پیشتاز باشد.

محسن مسعودیان راد با اشاره به بهره‌گیری از پارک موزه دفاع مقدس سمنان و نصب یک نماد مجاهدت‌های کمیته امداد در این پارک موزه ، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این نهاد در دروان دفاع مقدس تلاش های بی شائبه و جهادگرانه با حضور مددجویان در جنگ، جمع‌آوری و کمک‌های مردمی در دوبخش سازمانی داشته است، ضروری است نقش مجاهدت‌های کمیته امداد در دروان دفاع مقدس تبیین  ونهادینه شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  با اشاره به همکاری کمیته امداد و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان، تصریح کرد: این اداره کل با همکاری هر چه بیشتر و هم افزایی برای تدوین یک کتاب مجاهدت های کمیته امداد اقدام می کنند.

وی با تأکید بر ترسیم کردن حضور مددجویان در جنگ که به‌نوعی تداعی حضور پابرهنگان در جنگ بوده است تصریح کرد: گنجینه دفاع حضور این افراد بوده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.