کد خبر : 2417
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۵:۱۸
-

بررسي ۲ هزار پرونده در کمیسیون‌ ماده “۱۰۰” استان سمنان

مديركل دفتر شهري و شوراهاي استانداري سمنان در جلسه کارگاه آموزشی کمیسیون‌ ماده “۱۰۰” قانون شهرداری ها با مشارکت دیوان عدالت اداری کشور، از بررسي بالغ بر ۲ هزار پرونده طی ۸ ماه سال جاری، در کمیسیون‌ ماده “۱۰۰” استان خبر داد به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،راضيه شهاب با اشاره به مطلب فوق، تصريح

مديركل دفتر شهري و شوراهاي استانداري سمنان در جلسه کارگاه آموزشی کمیسیون‌ ماده “۱۰۰” قانون شهرداری ها با مشارکت دیوان عدالت اداری کشور، از بررسي بالغ بر ۲ هزار پرونده طی ۸ ماه سال جاری، در کمیسیون‌ ماده “۱۰۰” استان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،راضيه شهاب با اشاره به مطلب فوق، تصريح كرد: بالغ بر ۶۶ درصد از این پرونده های مطرح شده مربوط به دو شهرستان سمنان و شاهرود بوده است.

وي افزود: ۷۷ درصد از پرونده ها‌منجر به صدور رای شده که از این ‌میزان ۹۴ درصد، با صدور رای جریمه همراه بوده و مابقی منجر به صدور رای تبصره یک شده است.

شهاب تصريح كرد: تاکنون ۱۵ درصد از رای هایی که‌ منجر به صدور رای تبصره یک شده اجرایی نشده است.

مديركل دفتر شهري و شوراهاي استانداري سمنان اظهار داشت: ۴ درصد از پرونده هایی که منجر به صدور رای شده است مورد اعتراض متقاضیان قرار گرفته و در دیوان عدالت اداری کشور بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وي با اشاره به برگزاري کارگاه آموزشی کمیسیون‌ ماده “۱۰۰” قانون شهرداری ها با مشارکت دیوان عدالت اداری کشور، تصريح كرد: این ‌کارگاه در پی ‌تاکیدات استاندار محترم در خصوص آموزش شهرداران و کارشناسان این‌ مجموعه برگزار شده است.

شهاب در پايان عنوان كرد: در ۶ ماهه نخست سال ۹۸، بیش از ۲۷ دوره آموزشی در حوزه های شهرسازی، آتش نشانی، ‌مباحث فنی و قوانین شهرداری ها به میزان تقریبی ۵۹ هزار نفر ساعت برگزار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.