کد خبر : 3404
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
-

۲۶ هزار کودک دارای پدر و مادر غیر مؤثر در کشور شناسایی شدند

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی بابیان اینکه حمایت از کودکان دارای والد غیر مؤثر در دستور کار قرار دارد، گفت: تاکنون ۲۶ هزار کودک در کشور شناسایی‌شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سعید بابایی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه حمایت از کودکان به‌ویژه کودکان دارای پدر و

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی بابیان اینکه حمایت از کودکان دارای والد غیر مؤثر در دستور کار قرار دارد، گفت: تاکنون ۲۶ هزار کودک در کشور شناسایی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سعید بابایی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه حمایت از کودکان به‌ویژه کودکان دارای پدر و مادر غیر مؤثر در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار دارد، اظهار داشت: تاکنون ۲۶ کودک برای ساماندهی در این طرح شناسایی شدند که ۱۶ هزار نفر از آن‌ها در خانواده خودشان و ۱۰ هزار نفر در مراکز شبه خانواده زندگی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور قرار دارند، تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه جامع مهدهای کودک کشور از دیگر اقدامات مهمی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه این سامانه در سال آینده راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شود، گفت: پوشش دهی شیرخوارگاه‌های سراسر کشور نیز در این سامانه از برنامه‌های آتی سازمان بهزیستی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.