کد خبر : 3519
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
-

روند تمایل به سرمایه‌گذاری در استان سمنان رو به افزایش است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: روند تمایل به سرمایه‌گذاری از سوی فعالان اقتصادی با اتخاذ راهبردهای اصولی در استان سمنان در یکسال گذشته رو به افزایش بوده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حشمت الله عسگری روز شنبه در چهارمین نشست تبیینی ، اطلاع رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع رسانی و

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: روند تمایل به سرمایه‌گذاری از سوی فعالان اقتصادی با اتخاذ راهبردهای اصولی در استان سمنان در یکسال گذشته رو به افزایش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حشمت الله عسگری روز شنبه در چهارمین نشست تبیینی ، اطلاع رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در تشریح برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۳۹۸ افزود: در یکسال گذشته ۲ هزار و ۲۵۷ مورد مجوز سرمایه گذاری در استان سمنان اعطا شد که این آمار نشان می‌دهد که میل سرمایه گذاری در استان رو به افزایش یافت.


وی با بیان اینکه، در کنار سرمایه گذاری داخلی، کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در استان در تلاش هستند، گفت: چهار هزار و ۹۳۹ واحد تولیدی در استان فعال است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰۳ واحد تولیدی و در سال جاری ۳۳ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید برگشت.


عسگری تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی از جمله انرژی خورشیدی، گلخانه در سالهای گذشته به خوبی انجام شده است و عملیات راه اندازی گلخانه در استان ۳۴ درصد افزایش داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در سال جاری یک هزار و ۴۴۰ در استان سمنان در گروه بیمه مشاغل خانگی قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.