کد خبر : 3916
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
-

برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: جشن نیکوکاری همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه در این استان همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: این

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: جشن نیکوکاری همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه در این استان همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: این پایگاه ها در مدارس، مراکز نیکوکاری شهرها و محل برپایی نماز جمعه در استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم اسفند بر پا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام  استان سمنان گفت:  جشن نیکوکاری همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ۵۳۲ پایگاه در این استان همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود. 

وی بیان کرد: زنگ جشن نیکوکاری هم‌ زمان با سراسر کشور چهاردهم  اسفند در ۴۵۴ مدرسه استان سمنان  نواخته می‌شود. 

محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه ۱۵ پایگاه در شهرهای استان روز پنجشنبه پانزدهم اسفند برپا می شود، ادامه داد:۶۳ مرکز نیکوکاری در این ایام آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیک اندیش این دیار است.

وی با اشاره به شعار جشن نیکوکاری امسال را «عید را به خانه هایشان ببریم» عنوان و تصریح کرد: این جشن به این سه روز محدود نمی شود بلکه مردم خیر اندیش استان می توانند کمک ها و شادی های خود را بین نیازمندان این استان تقسیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به برپایی پایگاه در میعادگاه‌های نماز جمعه در روز ۱۶ اسفند در سراسر سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم استان می‌توانند وجوه نقدی را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

شایان ذکر است، ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد است که همزمان با آن جشن نیکوکاری با شعار «عیدی را به خانه هایشان ببریم» در استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.