کد خبر : 4510
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
-

صدور 21 مجوز واحد اقامتی در استان سمنان

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 21 مجوز واحد اقامتی در استان صادر شده است به گزارش پایگاه خبری کار نامه فردا ،محمد طاهریان امروز در گفت و گویی افزود: با عنایت به اینکه توسعه صنعت گردشگری امری ضروری است، از ابتدای سال تا کنون 21

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 21 مجوز واحد اقامتی در استان صادر شده است

به گزارش پایگاه خبری کار نامه فردا ،محمد طاهریان امروز در گفت و گویی افزود: با عنایت به اینکه توسعه صنعت گردشگری امری ضروری است، از ابتدای سال تا کنون 21 مجوز واحد اقامتی در استان صادر شده است.

وی گفت:  از 21 مجوز صادره از ابتدای سال تا کنون، تعداد 16 مجوز اقامتگاه بوم گردی، 5 مجوز اقامتگاه سنتی برای متقاضیان صادر شده است.

طاهریان افزود:  این اقامتگاه ها با صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال راه اندازی و برای30 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: با صدور مجوزهای اقامتگاه های بوم گردی و سنتی در سال 98 تعداد اقامتگاه های بوم گردی دارای مجوز استان به 86 واحد و اقامتگاه سنتی به 10 واحد افزایش می یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.