کد خبر : 4649
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
-

دست سودجویان به ۱۲ هزار مترمربع اراضی دولتی دامغان قطع شد

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی دامغان: از قطع دست سودجویان به ۱۲ هزار مترمربع اراضی دولتی در شهرستان دامغان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،صادق منسوبی با بیان اینکه دست سودجویان به ۱۲ هزار مترمربع اراضی دولتی دامغان قطع شد، گفت: ارزش ریالی این میزان تصرف اراضی دولتی از سوی سودجویان در دامغان رقمی

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی دامغان: از قطع دست سودجویان به ۱۲ هزار مترمربع اراضی دولتی در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،صادق منسوبی با بیان اینکه دست سودجویان به ۱۲ هزار مترمربع اراضی دولتی دامغان قطع شد، گفت: ارزش ریالی این میزان تصرف اراضی دولتی از سوی سودجویان در دامغان رقمی معادل ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه طبق ضوابط قانونی با سودجویان زمین برخورد می‌شود، افزود: اراضی دولتی تصرف‌شده از سوی سودجویان شامل دیوارکشی، سوله، حفر چاه غیرمجاز و نخاله بوده است.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی دامغان بابیان اینکه طی سال گذشته با تلاش و پیگیری یگان حفاظت و همراهی و اخذ مجوز از مقامات قضائی شش هکتار از اراضی دولتی دامغان رفع تصرف و خلع ید شد، ابراز داشت: ارزش این زمین‌ها دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: یکی از وظایف یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی به‌عنوان ضابط قضائی پیگیری و شناسایی اراضی دولتی و رفع تصرف از دست متصرفان و متخلفان است که سال گذشته در این راستا سه فقره پرونده تشکیل و بعد از تحویل مقامات قضائی در شهرستان دامغان آرای لازم برای رفع تصرف و خلع ید صادر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.