کد خبر : 4672
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
-

تب‌سنجی ۴۴ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از تب‌سنجی و پایش سلامت ۴۴ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان طی چهار روز اخیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مظفر محمدخانی در حاشیه بازدید از اکیپ‌های هلال احمر در سمنان از تب سنجی و پایش سلامت ۴۴ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از تب‌سنجی و پایش سلامت ۴۴ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان طی چهار روز اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مظفر محمدخانی در حاشیه بازدید از اکیپ‌های هلال احمر در سمنان از تب سنجی و پایش سلامت ۴۴ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان طی چهار روز اخیر خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی هلال‌احمر در ۲۲ نقطه ورودی استان سمنان حاضر هستند.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها همچنین در ۱۰ نقطه خروجی هر هشت شهرستان استان سمنان نیز استقرار دارند، افزود: تیم‌های هلال احمر از ۲۵ اسفند تا ۲۸ اسفند ۹۸ با برپایی ۳۲ پست غربالگری سرنشینان ۱۵ هزار دستگاه خودروی ورودی و خروجی استان را تب سنجی کردند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: ۲۱ نفر مشکوک به ابتلای بیماری کرونا در چهار روز اخیر در پست‌های هلال احمر شناسایی و برای انجام آزمایش و اقدامات درمانی به نمایندگان بهداشت مستقر در پست‌های خروجی و ورودی شهر‌ها معرفی‌شده‌اند.

محمدخانی گفت: علاوه بر تب سنجی ویروس کرونا در مبادی ورودی استان در شهر‌ها نیز تیم‌های هلال احمر با ستاد مقابله با کرونای شهر‌ها در امر ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی همکاری داشته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.