کد خبر : 6522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
-

تصادف ال ۹۰ با اتوبوس در محور سمنان-دامغان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از تصادف خودرو ال ۹۰ با اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۲۰ محور سمنان-دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ تقی کبیری با بیان اینکه تصادف خودروی سواری ال ۹۰ با اتوبوس مسافری در کیلومتر ۲۰ محور سمنان-دامغان حادثه آفرید، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۲:۲۲

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از تصادف خودرو ال ۹۰ با اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۲۰ محور سمنان-دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ تقی کبیری با بیان اینکه تصادف خودروی سواری ال ۹۰ با اتوبوس مسافری در کیلومتر ۲۰ محور سمنان-دامغان حادثه آفرید، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۲:۲۲ شب گذشته به وقوع پیوست که بلافاصله عوامل اورژانس، هلال احمر و پلیس‌راه در محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه متأسفانه به علت شدت حادثه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، افزود: این حادثه سه نفر نیز مجروح داشت که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه اندکی صبر، شکیبایی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز این حوادث تلخ جلوگیری می‌کند، ابراز داشت: از رانندگان درخواست می‌شود به محض احساس عدم هوشیاری در حاشیه پارکینگ‌های راه توقف کرده و به طور کامل از خودرو پیاده شوند و سپس طی مسیر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.