کد خبر : 8184
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
-

ظرفیت های سازمان دانش آموزی در راستای شهر دوستدار کودک هم افزاست

شهردار سمنان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرگزاری پانا بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری به گفتگو نشست .  ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، شهردار سمنان در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خبرگزاری پانا ، ظرفیت های این خبرگزاری را بسیار مهم دانست و  با در نظر گرفتن اهمیت همکاری

شهردار سمنان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرگزاری پانا بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری به گفتگو نشست . 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، شهردار سمنان در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خبرگزاری پانا ، ظرفیت های این خبرگزاری را بسیار مهم دانست و  با در نظر گرفتن اهمیت همکاری و همراهی رسانه ها و مدیریت شهری گفت: خبرگزاری ها و بطور کلی رسانه ها اعم از مکتوب و دیجیتال ابزار رساندن مطالبات مردمی به گوش مسوولان هستند و می توانند در تصمیم سازی ها یاریگر مدیران باشند.


سید محمد ناظم رضوی افزود : به دلیل ماهیت خبرگزاری پانا که در یک نهاد با مخاطب دانش آموزان متولد شده می بایست منعکس کننده فعالیت های صورت گرفته در حوزه کودکان و نوجوانان بوده و آنان را ترغیب به مشارکت نماید . 


ناظم رضوی ضمن تاکید بر عزم شهرداری در جهت اجرای برنامه های شهر دوستدار کودک ، پانا را به یاری طلبید و خواستار هم افزایی سازمان دانش آموزی و اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان در این خصوص شد . 


اسحاق اکبری، مدیر سازمان دانش آموزی با بیان اینکه خبرگزاری پانا یکی از مهمترین تشکل های زیرمجموعه سازمان دانش آموزی و اولین و تنها خبرگزاری دانش آموزان در جهان است گفت: این خبرگزاری ظرفیت خیلی خوبی است و می تواند تعامل خوبی با شهرداری سمنان برقرار کند.


وی بیان کرد: خبرگزاری پانا با هدف فعالیت رسانه ای حرفه ای و همچنین آموزش و مشارکت دانش آموزان در فرآیند خبر و امور اطلاع رسانی فعالیت می کند.


اکبری با اشاره به ظرفیت بسیار گسترده دانش آموزان اظهار کرد: هدف ما در مدرسه جذب دانش آموزان برای خبرنگاری است  که حداقل یک خبرنگار در هر محله تربیت کنیم.


تجلی مدیر خبرگزاری پانا استان سمنان نیز در این دیدار ضمت تشکر از اقدامات و فعالیت های ارزنده شهرداری در راستای شهر دوستدار کودک ، از اعلام آمادگی این خبرگزاری در جهت انعکاس فعالیت های دوستدار کودک خبر داد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.