کد خبر : 9323
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
-

پیگیری رفع موانع تولید در تعاونی های تولید استان سمنان

 به منظور بررسی مشکلات تولید محصولات در تعاونی های تولید استان و پیگیری رفع آن جلسه ملاقات حضوری با مدیر تعاونی روستایی استان برگزار شد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در این دیدار که با حضور مدیر، معاون و مسئول نظام های بهره برداری و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاونی تولید استان برگزار شد،

 به منظور بررسی مشکلات تولید محصولات در تعاونی های تولید استان و پیگیری رفع آن جلسه ملاقات حضوری با مدیر تعاونی روستایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در این دیدار که با حضور مدیر، معاون و مسئول نظام های بهره برداری و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاونی تولید استان برگزار شد، مهمترین مشکلات فصل زراعی جدید در تعاونی های تولید بحث و بررسی شد.

در ابتدای جلسه عباسپور مدیر تعاون روستایی استان ضمن یادآوری نقش شرکت های تعاونی تولید در بهبود عملکرد ها و تامین به موقع نهاده ها از مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره اتحادیه استان خواست ارتباط بیشتری با اتحادیه های تولید کننده بذر و اتحادیه تعاون رو ستایی استان برقرار کنند.

در ادامه مدیرعامل اتحادیه استان نیز بر ورود اتحادیه در بخش خرید گندم به وسیله شرکت های تعاونی تولید و لزوم وجود انبار مستقل و مجزا جهت توزیع نهاده های مورد نیاز کشاورزان تاکید کرد.

وی همچنین زمان بر بودن خرید کود شیمیایی و ارسال آن با توجه به شروع فصل کشت و نیاز کشاورزان از مسائل و مشکلات دیگر تعاونی های تولید عنوان کرد.

در ادامه اعضای هیئت مدیره اتحادیه و مدیران عامل شرکت های تعاونی تولید قلعه نوخرقان، میغان، نردین، تاش و طرود مسائل و مشکلات منطقه خود را مطرح کردند.

در پایان برای سرعت بخشیدن به حمل و توزیع کود و بذر مقرر شد روزانه آمار خرید و حمل این نهاده ها به وسیله شرکت های تعاونی تولید به ستاد سازمان اعلام و مشکلات نقدینگی شرکت ها مرتفع گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.