کد خبر : 9979
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
-

کارکنان شهرداری سمنان غربالگری کرونا می شوند

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان از غربالگری کرونا کارکنان این شهرداری با همکاری کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی استان سمنان خبر داد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مظاهری اظهار کرد: با توجه به تنوع زیاد امور و فعالیت‌های کارکنان شهرداری سمنان به خصوص در بخش‌های مختلف خدماتی و امدادی

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان از غربالگری کرونا کارکنان این شهرداری با همکاری کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مظاهری اظهار کرد: با توجه به تنوع زیاد امور و فعالیت‌های کارکنان شهرداری سمنان به خصوص در بخش‌های مختلف خدماتی و امدادی نظیر نیروهای خدمات شهری، آتش نشانان، فضای سبز و پسماند این افراد بیش از دیگران در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و برای جلوگیری از شیوع آن در بین کارکنان، مرکز سلامت شهرداری برنامه‌های مختلفی را در زمینه‌های اطلاع رسانی و آگاه سازی و همچنین ارائه خدمات کلینیکی اجرا کرده است.

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات مطلوب کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی استان سمنان، از همکاری این کلینیک در جهت انجام آزمایش‌های غربالگری کرونا برای کارکنان شهرداری سمنان خبر داد و افزود: با نهایی شدن تفاهمنامه همکاری، تمام پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک با ارائه تسهیلات ویژه در صورت لزوم استفاده کنند.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان در خصوص اقدامات این مرکز برای کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان شهرداری سمنان، تصریح کرد: برنامه‌های متعددی از سوی این مرکز برای حفظ سلامت کارکنان شهرداری اجرا شده است که می‌توان به تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان، غربالگری دیابت، انجام واکسیناسیون هپاتیت بی و غربالگری کرونا اشاره کرد./ ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.