کد خبر : 10081
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۵
-

طرح تحول مدرسه خوانا در مدارس استان سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح تحول مدرسه خوانا در مدارس استان اجرا می‌شود، گفت: پنج درصد از مدارس فعلاً در این طرح مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح تحول مدرسه خوانا در مدارس استان اجرا می‌شود، گفت: پنج درصد از مدارس فعلاً در این طرح مشارکت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد دستورانی در نشست علمی و افتتاحیه بسته تحولی خوانا از اجرای این طرح در پنج درصد مدارس استان خبر داد و بیان کرد: این طرح فعلاً با مشارکت ۲۰۸ نفر از کارشناسان تعلیم و تربیت، معلمان و آموزگاران به اجرا در می‌آید.

 وی افزود: طرح خوانا فرصتی است برای بهتر زندگی کردن و هدف پرورش مهارت‌های زبانی دانش آموزان درست خواندن، درست نوشتن، درست گوش کردن، درست صحبت کردن و آداب و مهارت‌های زندگی ادب، مسئولیت پذیری و جرأت‌ورزی در دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این بسته تحولی که یکی از ۱۲ بسته تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است با سه رویکرد تلفیقی، مشارکتی و مدرسه محور انجام خواهد شد، ابراز کرد: والدین، معلمان و همکاران ما در اجرای این طرح همکاری خوبی خواهند داشت.

دستورانی با بیان اینکه مدرسه به عنوان کانون اصلی و زیربنای تربیت و آموزش است، گفت: دوره ابتدایی به عنوان دوره طلایی و پنجره آموزش و پرورش محسوب می‌شود همچنین باید گفت زبان و مهارت‌های زبانی و برقراری ارتباط زیربنای فعالیت‌های انسان‌ها و کلید تمامی یادگیری‌های انسانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.