کد خبر : 19098
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
-

با اعتبار ۳۶۰ میلیاردتومان طرح گازرسانی به روستاهای سوادکوه درحال انجام است

با اعتبار ۳۶۰ میلیاردتومان طرح گازرسانی به روستاهای سوادکوه  درحال انجام است
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:‌ عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای کوهستانی سوادکوه با ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.؛

به گزارش ندای مردم  دو استان ،قاسم مایلی رستمی افزود:عملیات گازرسانی به روستاهای مناطق کوهستانی ۲ دهستان ولوپی و راستوپی شهرستان است، افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به ارتفاعات شهرستان سوادکوه در چند محور و در قالب چند پیمان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح گازرسانی به نقاط کوهستانی این شهرستان در قالب سه فاز در حال انجام است، ‌ادامه داد :‌ فاز اول محور طالع رودبار ورسک سوادکوه با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد است که خط تغذیه و شبکه توزیع گاز روستاهای آلبن، اسدآباد، شیخ دهک، دهخدا، سیمت، دوآب در این محور قرار دارد و ساخت، نصب و راه‌اندازی یک ایستگاه به ظرفیت TBS۱۰۰۰۰ متر مکعب در روستای دوآب نیز در طرح وجود دارد.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز مازندران، فاز دوم و سوم گازرسانی در محور اصلی طالع رودبار سوادکوه شامل خط تغذیه شبکه توزیع گاز روستاهای سفید ال گله، زال دره، ارفعده، پل پا، سرخ آباد و مجموعه روستاهای گرزین‌خیل و اوریم رودبار، اوریم، شورکچال، سله بن و ورسک است که این فاز نیز ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در خصوص گازرسانی محور منطقه ولوپی نیز گفت: باقیمانده خط تغذیه شبکه توزیع، ساخت و نصب سه مورد ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب به ۱۷ روستا شامل روستاهای گل نهره، دراسله، واله، میانرود، چناربن و کمندک و … منطقه ولوپی است که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مایلی رستمی با اشاره به اینکه مجموع مسیر گازرسانی به مناطق کوهستانی سوادکوه شامل حدود ۴۰ روست اعلام کرد و گفت :‌ برای خرید زمین و فراهم کردن دیگر زیرساخت های لازم و نیز خرید علمک اجرای کامل گارزسانی به این تعداد روستا به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی اظهار داشت:‌ گازرسانی به منطقه کوهستانی رامسر، ‌ مرزن‌آباد به بلده بطول ۴۰۰ کیلومتر با ۱۴ پیمانکار در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت :‌ همچنین گازرسانی به شیخ موسی بابل، ‌ سه روستای بهشهر، ‌ برخی روستاهای نور از جمله اجرای طرح ها در مناطق کوهستانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.