کد خبر : 20168
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
-

فرماندار سمنان:؛

 دو رویداد بین المللی دارت به میزبانی سمنان برگزار می شود

 دو رویداد بین المللی دارت به میزبانی سمنان برگزار می شود
فرماندار سمنان و رئیس هیات انجمن های ورزشی استان سمنان از میزبانی دو رویداد بین المللی دارت در شهرستان سمنان در سال آینده خبر داد. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، محمد بهرامی در نشست کمیته میزبانی این مسابقات در فرمانداری سمنان اظهارداشت: پنجمین دوره مسابقات آزاد جهانی دارت در رده های سنی بزرگسالان و نوجوانان بهار سال آینده به میزبانی سمنان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه امتیازات شرکت کنندگان در این مسابقات در رنکینگ جهانی لحاظ می شود، تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت امورخارجه دومین دوره مسابقات دارت دیپلماتیک کشور نیز به میزبانی سمنان برگزار می شود.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان سمنان افزود: در این دوره از مسابقات سفرا و نمایندگان سفارتخانه های کشورهای مختلف با دعوت وزارت امورخارجه در سمنان برگزار می شود.
محمد بهرامی تاکید کرد: انتخاب سمنان به عنوان تنها نماینده ایران در اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم فرصت ارزشمند است که با برگزاری رویدادهای بین المللی اقدامات موثری در جهت توسعه گردشگری صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به برگزاری موفق هجدهمین دوره مسابقات کشوری دارت آقایان و بانوان کشور به میزبانی سمنان، اضهار داشت: حضور دارت اندازان تمام استان ها و مناطق آزاد کشور در این دوره از رقابت ها رکورد حضور تیم ها را در تاریخ مسابقات دارت به سمنان اختصاص داد.
دکتر کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست با اشاره به عضویت این انجمن برای اولین بار در هیات رئیسه شورای دارت آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: مسابقات آزاد جهانی دارت تاکنون به میزبانی جزیره کیش و شیراز برگزار شده است.
در این نشست که با حضور اکبری نماینده تربیت بدنی وزارت امورخارجه، محمدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، قمی عضو هیات رئیسه انجمن دارت کشور، محمدی سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سمنان، کردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، علایی دبیر هیات انجمن های ورزشی استان سمنان و فاضلی رئیس کمیته دارت استان سمنان برگزار شد، مقرر شد مسابقات اقدامات لازم در خصوص برگزاری این دو رویداد بین المللی از سوی سازمان های مرتبط انجام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.