کد خبر : 2477
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
-

همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در ایلام برگزار شد

مسؤل پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در مرکز استان به استعداد ١٣٠٠ نفر از پیشکسوتان و نیز در ٩ شهرستان دیگر استان همزمان با سراسر کشور و با حضور مسولین استان ایلام برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه

مسؤل پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در مرکز استان به استعداد ١٣٠٠ نفر از پیشکسوتان و نیز در ٩ شهرستان دیگر استان همزمان با سراسر کشور و با حضور مسولین استان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رحیمی مسؤل پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس دین بزرگی بر جامعه دارند و امنیت امروز ما مرهون رشادت های این بزرگان است.

رحیمی در در حاشیه برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در ایلام افزود: این افراد دارای کوله باری از تجارب ارزنده در حوزه دفاع و جنگ هستند که این تجربه ها برای نسل های کنونی که دروان جنگ تحمیلی را درک نکرده اند مفید است.

وی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را  گنجینه هایی ارزشمند خواند و تأکید کرد: باید تا وقتی که این افراد در قید حیات و در بین ما هستند مورد تقدیر و توجه قرار بگیرند و جایگاه واقعی آنها به عنوان رزمنده و کهنه سرباز حفظ شود.

رحیمی به برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت اشاره کرد و  هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از این قشر خاص جامعه و اهتمام به حفظ جایگاه و منزلت آنها برشمرد.

وی گفت: در پی اعلام سازمان پیشکسوتان عرصه جهاد مقاومت در دفاع مقدس کشور مبنی بر برپایی همایشی در این راستا همزمان با سراسر کشور در هفتمین روز دفاع مقدس که به نام فرماندهان، پیشکسوتان و مسولان نامگذاری شده است، این اداره کل بلافاصله ستاد نکوداشت همایش را تشکیل داد.

 رحیمی در ادامه افزود: با تشکیل جلسات متعدد با دستگاه‌های ذیربط و بر اساس دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در مرکز استان به استعداد ١٣٠٠ نفر از پیشکسوتان و نیز در ٩ شهرستان دیگر استان همزمان با سراسر کشور و با حضور مسولین استان و از این یادگاران دوران پر افتخار تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.