کد خبر : 2087
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
-

پلمپ یک آژانس مسافرتی متخلف در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از پلمپ یک آژانس غیر مجاز در مشهد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ؛حمیدرضا کریم گفت: امروز از  سه آژانس مسافرتی متخلف بازدید شد، این آژانس‌ها بدون داشتن مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن آژانسهای مسافرتی اقدام به صدور بلیت مشهد- تهران و حتی عتبات می‌‌کردند.مدیرکل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از پلمپ یک آژانس غیر مجاز در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ؛حمیدرضا کریم گفت: امروز از  سه آژانس مسافرتی متخلف بازدید شد، این آژانس‌ها بدون داشتن مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن آژانسهای مسافرتی اقدام به صدور بلیت مشهد- تهران و حتی عتبات می‌‌کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه این آژانس‌ها به صورت زیرپله‌‌‌ای اقدام به فعالیت می‌کردند، ابراز کرد: از این تعداد به دو آژانس اخطار داده و از آنان تعهد گرفته شد که اقدام به اخذ مجوز کنند.
وی با بیان این موضوع که این آژانس‌‌ها در اطراف حرم مطهر رضوی بودند، تصریح کرد: همچنین یک آژانس هم در خیابان شیرازی پلمپ شد.
کریم بیان کرد: این اقدام با هماهنگی دستگاه‌هایی نظیر میراث فرهنگی، انجمن گردشگری، سازمان صمت و فرمانداری مشهد انجام شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از آژانس‌ها به واسطه همکاران خود از حضور گشت مطلع شده و اقدام به تعطیل کردن محل کار خود کردند.
وی در ادامه ضمن بیان این نکته که طی 20 روز اخیر 20 واحد صنفی که تکرار تخلف داشتند پلمب شد، بیان کرد: با این وجود که تعزیرات وظیفه‌‌‌‌ای در انجام بازرسی ندارد، اما به دلیل شرایط بازار طی 6 ماه اخیر 870 مورد بازرسی از طرف تعزیرات حکومتی انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.