کد خبر : 7307
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
-

پایتخت کتاب اولویت اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با بیان اینکه طرح سمنان پایتخت کتاب یکی از اولویت‌های فرهنگی استان در سال ۹۹ است، گفت: به دنبال ترویج فرهنگ مطالعه هستیم. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرشید فلاح لاله‌زاری در جلسه مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با بیان اینکه طرح سمنان پایتخت کتاب یکی از اولویت‌های فرهنگی استان در سال ۹۹ است، گفت: به دنبال ترویج فرهنگ مطالعه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرشید فلاح لاله‌زاری در جلسه مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه در سال ۹۹ به دلیل شرایط اقتصادی و مالی که با آن مواجه هستیم پیشنهاد می‌کنیم تا طرح‌های مشترک بین دستگاه‌های متولی فرهنگ صورت گیرد، بیان کرد: این کار بهره‌برداری بیشتر از امکانات فرهنگی و منابع را میسر خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه طرح سمنان پایتخت کتاب یکی از اولویت‌های فرهنگی استان در سال ۹۹ است، بیان کرد: جشنواره منطقه‌ای کشور به دلیل وجود صنایع دستی غَنی از قبیل سُفال در استان، سمنان شهر خلاق و دوستدار کودک و دیگر موارد می‌تواند از اولویت‌های فرهنگی در سال جاری باشد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انجمن‌ها تشکل‌های هنری مردمی یا سازمان مردم نهاد تخصصی هستند که توسط اداره فرهنگ و ارشاد حمایت و پشتیبانی می‌شوند، ابراز کرد: در واقع انجمن‌های فرهنگی هنری، بازوان توانمند اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مقوله‌های فرهنگ و هنر هستند.

فلاح با بیان اینکه ترمیم ارتباطات و رابطه با انجمن‌های فرهنگی و هنری استان سمنان به منظور ایجاد طرح‌های مشترک، انجام می‌شود، بیان داشت: انجمن‌ها امروز به عنوان عامل تخصصی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری پذیرفته‌شده‌اند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.