کد خبر : 8434
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
-

٣طرح آبخیزداری منابع طبیعی گرمسار افتتاح می شود

رئیس اداره منابع طبیعی گرمسارگفت: ٣طرح آبخیزداری منابع طبیعی گرمسار با ٢٠میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، عرب معصومی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها نزدیک ٢٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از محل صندوق توسعه ملی صورت گرفته است، گفت: با توجه به نقش و اهمیت آبخیزداری در

رئیس اداره منابع طبیعی گرمسارگفت: ٣طرح آبخیزداری منابع طبیعی گرمسار با ٢٠میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،

عرب معصومی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها نزدیک ٢٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از محل صندوق توسعه ملی صورت گرفته است، گفت: با توجه به نقش و اهمیت آبخیزداری در کنترل سیلاب، تغذیه سفره‌های زیرزمینی و تقویت پوشش گیاهی تلاش شد تا این طرح‌ها با مشارکت جوامع محلی به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: بابیان اینکه به غیر آبخیزداری چند طرح نیز در حوزه بیابان و مرتع، کمربندحفاظتی وکاداستر شهرستان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره منابع طبیعی گرمسار ابراز داشت: نهال‌کاری و مدیریت هرز آب در روستا‌های چنداب، سنگاب، شورقاضی، کهک بااعتبار ۵میلیارد ریال در مساحت ٣٠٠هکتار از جمله این طرح‌ها خواهد ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.