کد خبر : 21365
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
-

مرگ تلخ 5مسافرنوروزی در جاده نیشاپور

مرگ تلخ 5مسافرنوروزی در جاده نیشاپور
ندای مردم-در پی برخورد خونین یک دستگاه سواری‌ پژو در استان خراسان رضوی- محور نیشابوربا یک دستگاه تریلی 5 نفر فوت شدند.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سرهنگ سیاوش محبی جانشین پلیس راه فراجا در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور عنوان کرد: امروز نیز محورهای خروجی تهران و سایر کلانشهرها، محورهای منتهی به استان‌های خراسان رضوی، استان‌های شمالی، قزوین، قم، فارس و به طور کلی اکثر محورهای مواصلاتی از ترافیک پرحجمی برخوردار هستند.

جانشین پلیس راه فراجا تصریح کرد: در محور هراز هم اکنون طول محور پرحجم است و در محدوده‌های منظریه، آب اسک و تونل وانا به صورت مقطعی جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

سرهنگ محبی ادامه داد: در محور چالوس و آزادراه تهران شمال، شاهد ترافیک سنگینی هستیم، به خصوص در محدوده‌های پل زنگوله و قبل از تونل‌های ۱۳ و ۱۸ از ساعت ۹ صبح امروز؛ دوم فروردین ماه نیز تردد وسایل نقلیه از مرزن آبان به سمت تهران ممنوع شده است و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح نیز محور چالوس و آزادراه تهران شمال – جنوب به شمال مسیر یک طرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت ۲۱ یا ۲۲ شب ادامه دارد.

جانشین پلیس راه فراجا افزود: توصیه می‌شود هم وطنانی که قصد سفر دارند، در مسیرهای بیرون از شهر استراحت در طول سفر را مدنظر قرار دهند. متاسفانه شب گذشته ساعت ۴ صبح، یک دستگاه سواری‌ پژو در استان خراسان رضوی- محور نیشابور، به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده با یک دستگاه تریلی که در محل ایمن و پارکینگ پارک شده بود از پشت برخورد کرده و منجر به فوت ۵ نفر از اعضای یک خانواده شده است.

وی متذکر شد: نباید به دلیل‌عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، روزهای شادی عید نوروز را با از دست دادن جان عزیزان به خاطراتی بد تبدیل کرد.

سرهنگ محبی در پایان یادآوری کرد: تردد تریلرها در سایر محورهای کشور ممنوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.