کد خبر : 21381
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
-

کرجی‌ها هوشیار باشند /رگبار شدید در راه است

کرجی‌ها هوشیار باشند /رگبار شدید در راه است
ندای مردم -مطابق با هشدار هواشناسی سطح زرد، روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری با گذر دو سامانه تندری از استان رگبار و رعد و برق، بارندگی و پاره‌ای نقاط تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود؛

به گزارش  ندای مردم  دو استان ،مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به گذر دو سامانه بارشی در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری از پیش بینی رگبار و رعد و برق و بارندگی و در پاره‌ای از نقاط تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید خبر داد.

آرش بهاروند احمدی گفت: مطابق با هشدار هواشناسی سطح زرد، تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا دوشنبه در منطقه البرز مرکزی است. روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری با گذر دو سامانه تندری از استان رگبار و رعد و برق، بارندگی و پاره‌ای نقاط تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری است، عنوان کرد: فردا یکشنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری و عصر و شب ابری و دوشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید است و برای سه شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق در صبح و بعضی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی با تاکید بر ضرورت احتیاط در سفر‌های شهری و بین شهری بیان کرد: در چنین شرایطی با توجه به وضعیت جوی، عدم توقف و برپایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و دامنه کوه‌ها، محکم کردن سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به دلیل وزش باد شدید توصیه می‌شود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.