کد خبر : 5707
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
-

نزدیک به ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی شد

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: نزدیک به ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا بر اساس شناسایی‌های انجام شده و کمک بخش‌های مختلف در استان شناسایی شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ علی خالقیان گفت: شناسایی افراد آسیب دیده استان سمنان از شیوع ویروس کرونا با کمک دستگاه‌های

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: نزدیک به ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا بر اساس شناسایی‌های انجام شده و کمک بخش‌های مختلف در استان شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ علی خالقیان گفت: شناسایی افراد آسیب دیده استان سمنان از شیوع ویروس کرونا با کمک دستگاه‌های حمایتی مانند هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری، اصناف و بهزیستی شناسایی شده است.

وی افزود: افرادی که به عنوان آسیب دیده از شیوع کرونا شناسایی شدند صاحبان مشاغلی هستند که از کرونا آسیب دیدند و اکنون در تامین مخارج زندگی و پرداخت اجاره بها دچار مشکل شدند.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: کمک به نیازمندان و صاحبان مشاغلی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند در طرح مواسات یا« کمک مومنانه» دنبال می‌شود.

سرهنگ علی خالقیان تصریح کرد: سبد مواد غذایی و کمک نقدی در رزمایش مواسات با محوریت ائمه جمعه در ۲ مرحله در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

تا روز دوشنبه ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.