کد خبر : 9773
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
-

نقش مهم سلامت کارکنان در شهرداری ها / راه اندازی مرکز سلامت کارکنان شهرداری سمنان حرکتی ارزنده در این راستا می باشد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: توجه به سرمایه های انسانی در کنار سرمایه های مادی  مستقیما به بهره وری می انجامد. ​ به گزارشپایگاه خبری کارنامه فردا؛ حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: بزرگترین مزیت رقابتی سازمان ها، داشتن نیروی انسانی توانمند بوده و  اهمیت

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: توجه به سرمایه های انسانی در کنار سرمایه های مادی  مستقیما به بهره وری می انجامد.

به گزارشپایگاه خبری کارنامه فردا؛ حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: بزرگترین مزیت رقابتی سازمان ها، داشتن نیروی انسانی توانمند بوده و  اهمیت سرمایه انسانی در ارتقاء رشد و بهره وری یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد. 


سعدالدین ضمن اشاره به اینکه توجه به سرمایه های انسانی در کنار سرمایه های مادی  مستقیما به بهره وری می انجامد، افزود: بهبود جنبه‌های مختلف سلامت کارکنان ، رابطه مستقیمی با افزایش بهره‌وری ، تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان دارد . 


مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تقدیر از شهرداری سمنان به جهت راه اندازی مرکز سلامت کارکنان، این حرکت را نشان دهنده اهمیت مدیران سازمان به سلامت کارکنان خود دانست و بیان کرد : خدمات این مرکز در مدت کم فعالیت خود شایسته تقدیر است و می بایست دیگر سازمان ها و بویژه شهرداری ها با الگو قراردادن بتوانند در راستای تامین سلامت کارکنان خود تلاش کنند . 


تنوع فعالیت و حجم کارهای شهرداری ها و لزوم سلامت کارکنان مهمترین نکته ای بود که سعدالدین به آن اشاره کرد و خواستار مداخلات ارگونومی محیط کار شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.