کد خبر : 10929
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
-

درخواست بسیج دانشجویی سمنان برای ورود دادستانی به قضیه مرغداران

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان پیرو اعتراضات اخیر مرغداران، بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده: آن چیزی که لازمه جهش تولید است، حضور عملیاتی مسؤولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات تولیدکنندگان است. حال آنکه مشاهده می‌کنیم درهای استانداری سمنان شاهد صدای اعتراض تولیدکنندگانی است که گلایه آن‌ها عدم

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان پیرو اعتراضات اخیر مرغداران، بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده: آن چیزی که لازمه جهش تولید است، حضور عملیاتی مسؤولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات تولیدکنندگان است. حال آنکه مشاهده می‌کنیم درهای استانداری سمنان شاهد صدای اعتراض تولیدکنندگانی است که گلایه آن‌ها عدم کمک به تولیدشان است.

در ادامه می‌خوانیم: مرغداران سمنانی خواهان حل تفاوت قیمت خریداری‌شده از آن‌ها و قیمت بسیار بالای بازار و همین‌طور سهمیه کم سویا برای تولیدات خود هستند؛ ریشه اصلی این مشکلات در سیاست‌های اقتصادی کشور است اما با تدابیری محلی می‌شود مشکلات استانی تولیدکنندگان را حل کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان تأکید کرده است: مطالبه ما از مسؤولان انقلابی شهر، پیگیری هرچه سریع‌تر مشکلات تولیدکنندگان است؛ ما خواستار ورود دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم به قضیه و یافتن قصور و تقصیرات و عدم توجه به تولید در سال جهش تولید و رفع مشکل تولیدکنندگان و مرغداران هستیم تا از شکل‌گیری بحران‌هایی بزرگ‌تر جلوگیری شود.

در ادامه آمده است: از نماینده شهر سمنان می‌خواهیم موضوع گرانی مرغ و عدم رسیدگی به مرغداران استان را در مجمع استانی و مراجع بالاتر پیگیری کند؛ قطعاً در شرایط فعلی معیشت مردم اولویت اصلی و تعیین‌کننده در تأمین امنیت ملی است؛ نه دعواهای سیاسی و جناحی!

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان تأکید کرده است: مسؤولان استانی از فرصت‌های باقی‌مانده از سال برای شنیدن و حل مشکلات تولیدکنندگان و تعدیل قیمت‌ها تا رسیدن به سودآوری تولید استفاده کنند و اگر این مشکل استانی قابل‌حل نیست، به‌عنوان نمایندگان مردم و تولیدکننده‌ها صدای آن‌ها را به گوش مسؤولان کشوری برسانید.

در پایان می‌خوانیم: بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با توجه به رویکرد مسأله‌محوری و نگاه به ظرفیت‌های موجود خود با حرکت در مسیر شعار سال، درصدد ایجاد هسته‌ای اقتصادی برای روشنگری و همچنین احصاء مسائل اقتصادی استانی و کشوری در حد توان است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.