کد خبر : 1575
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
-

طرح احداث و بهسازی بیش از ۱۱ هزار متر شبکه های توزیع برق در بسطام

مدیر امور برق بسطام گفت: در شش ماهه اول سال جاری، ۱۱هزار و ۴۶۴ متر شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در منطقه بسطام اجرائي شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سید حمیدرضا موسوی با اشاره به این که هشت هزار و ۵۴ متر شبکه توزیع برق از ابتدای امسال

مدیر امور برق بسطام گفت: در شش ماهه اول سال جاری، ۱۱هزار و ۴۶۴ متر شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در منطقه بسطام اجرائي شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سید حمیدرضا موسوی با اشاره به این که هشت هزار و ۵۴ متر شبکه توزیع برق از ابتدای امسال تاکنون دایر گرديده افزود: سه هزار و ۴۱۰ متر از اين شبکه ها نيز بهينه سازي گرديده است.

وی با بیان این که ۱۲ ایستگاه توزیع برق باقدرت ۸۴۰ کیلوولت آمپر در جهت تغذیه برق متقاضيان و مشترکان جديد نصب شده تصريح کرد: با برقراري اين تعداد ترانس هوائي ، هم اينک مجموع ظرفيت پست هاي توزيع برق منطقه بسطام، ۹۷ هزار و ۸۶۵ کيلوولت آمپر مي باشد.

وی با ابراز این که دایرنمودن یک هزار و ۸۱۶ متر کابل خودنگهدار، از طرح های صورت گرفته این امور به شمار می رود اضافه کرد: در مدت زمان قيد شده ، ۶۴ پروژه عمراني برق رساني انجام شده که جهت عملياتي نمودن اين تعداد پروژه، ۱۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال سرمايه گذاري شده است.

موسوی اظهارداشت: احداث شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب پست عمومی هوائی به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر در خیابان باباابوالقاسم ، توسعه پست عمومی وشبکه فشار متوسط روستاي اميريه و بهسازي شبکه فشار ضعيف جهت رفع ضعف ولتاژ مشترکين و دايرنمودن سرخط عمومي راقع در روستاي ميقان، از ديگر اقدامات اجرائي شده در شش ماهه نخست سال جاري محسوب مي شوند.

وی همچنین اعلام کرد: رینگ فیدر محرّم با ابرسج فاز یک به طول چهار هزار متر، برقراری شبکه فشار متوسط ، پست عمومی ۵۰ کيلوولت آمپر و يک هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعيف به منظور تامين برق متقاضيان شهرک اميرالمومنين روستاي قلعه نوخان ، در سه ماهه سوم امسال به اجرا درخواهند آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.