کد خبر : 4633
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
-

تصادف زنجیره ای در محور “کرمان -ایرانشهر”

تصادف زنجیره ای 3 خودرو در محور کرمان -ایرانشهر 2 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت.  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛سرهنگ”محمود سعادتی” فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور کرمان -ایرانشهر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از

تصادف زنجیره ای 3 خودرو در محور کرمان -ایرانشهر 2 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت. 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛سرهنگ”محمود سعادتی” فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور کرمان -ایرانشهر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران بخش انتظامی بزمان به همراه عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با 5 سرنشین با 2 دستگاه کامیونت خاور و پژو 405 برخورد کرده است.

سرهنگ سعادتي افزود: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو پراید در دم فوت و 3 سرنشین آن نیز مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را تجاوز به چپ سواری کامیونت خاور اعلام کرده است.

وی با توجه به دو طرفه بودن محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر از رانندگاني که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست در مسير مجاز خود حركت كنند و از تجاوز به چپ بپرهيزند تا سفري ايمن براي خود و ديگران به همراه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.