کد خبر : 4647
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

۵۷ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان‌های استان سمنان اختصاص یافت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان  گفت: ۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به بیمارستان‌های علوم پزشکی استان سمنان تخصیص یافت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ایرج رئیسیان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان با بیان اینکه مقابله با

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان  گفت: ۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به بیمارستان‌های علوم پزشکی استان سمنان تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ایرج رئیسیان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان با بیان اینکه مقابله با این ویروس منحوس به‌عنوان یک دغدغه عمومی در دستور کار قرار دارد، گفت: در روز‌های گذشته با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به بیمارستان‌های علوم پزشکی استان سمنان تخصیص یافت.

وی بابیان اینکه تعطیلی اصناف بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس است، تصریح کرد: در اجرای این طرح باید استان‌ها به‌صورت یکپارچه عمل کنند تا گامی اساسی برای شکست کرونا در سطح کشور برداشته شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، تمامی مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس باید در استان‌ها در گام اجرایی قرار گیرد و در استان‌ها از تصمیم‌های مغایر خودداری کنند.

رئیسیان با تأکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی و اقناع‌سازی مردم برای در خانه ماندن به‌طور جد در دستور کار قرار گیرد، گفت: ماندن در خانه لازمه شکست کرونا است و مردم باید به این نکته مهم توجه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.